Helt apropå..

Har ni sett att jag har bytt profilbild? Jomen! Tänkte inte på det när jag la upp den, men den passar ju faktiskt utmärkt just nu eftersom Mustaschkampen är i full gång och då är det klart att man ska ha mustasch om man kan!

Mustasch är för övrigt en utav många saker som roar mig väldigt mycket och är utan tvekan den roligaste ansiktsfrisyren enligt undertecknad. För er som har samma tycke som jag kan jag tipsa om en väldigt bra sida och dessutom bjuda på en helt fantastisk låt. Sidan heter Män Med Mustasch och bjuder på allsköns kulturella påfund. Måste helt enkelt upplevas!

Här kommer orginalvideon:



Och här kommer en cover (bara för att den är så bra)

Lite svängigare variant.

 

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0