Jag bidrar!

Som jag tidigare nämnt (till exempel här) så vill jag jätte-jättegärna ha en iPhone 3Gs, men har inte riktigt råd att pröjsa nästan 6000 pickadoller för den eftersom jag är en utfattig student. NU finns dock chansen att vinna en! Yey!

den här sidan (http://feber.se/teliamax25) kan man nämligen vara med och tävla om tre iPhone 3Gs.  Så varför inte? Nu måste jag ju ta chansen var min första tanke, så det gjorde jag genom att skriva svaret på frågan, vilket är: Det ingår 5000 sms/ månad (inom Sverige) med Telia Max 25. Jag skrev dessutom en motivering till varför just jag skulle vinna och den lyder såhär: 

Med Telia blir det lätt att ringa,
När jag till närmsta antenn inte längre måste springa.
Mitt hjärta håller Apples produkter kär,
Och det är ju just detta en iPhone är!
Kalender, kontakter, mail och musik,
Kommer göra min dyrbara tid så rik.
Studenters plånböcker är som vi vet inte stinna,
Vilket också är en anledning till varför jag vill vinna!

Detta var bidraget från en västgötsk tjej,
Hoppas ni väljer mig!

Vad tror ni? Har jag någon chans? Eller det är väl klart att jag har, jag är ju med och tävlar liksom, men aah ni fattar!? Jag vill så gärna ha den! Snälla kan ni inte bara lägga ner tävlingen nu och GE MIG DEN!!!??? Jag hade fan vart glad resten av livet och berättat historien om och om igen för mina framtida barnbarn om hur det gick det till när mormor/farmor vann en fräsig telefon. De skulle titta med stora beundrade ögon på mig och be mig berätta historien om när mormor/farmor var hysterisk i en tävling igen och igen! Snäääälla? Jag har ju fan aldrig vunnit nåt! De säger att man antingen har tur i spel eller kärlek. Jag verkar ha dragit nitlotter i båda lotterierna. Vem fan har mixtrat med lotterna liksom?

Kom igen nudå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0