Är det bara jag?

Varje gång (OK, nu låter det som att jag gör det jätteofta, vilket inte är sant, men ändock- varje gång) som jag trycker på en persons namn i "Friends Online"- listan på vänster sida på Fejjan, för att komma till den personens sida, så blir jag lika förvånad över att ett chatfösnter ploppar upp. Då inbillar jag mig att den personen precis har skrivit nåt till mig och att det är konstigt eftersom jag precis skulle in på personens sida och göra något. Egentligen är det inte alls konstigt eftersom det ska ploppa upp ett sådant fönster när man trycker där, men eftersom jag inte är ute efter att chatta just då så blir jag alltid förbryllad. Skumt hur man kan lura sig själv!


Vem är med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0