Tipspromenad!

OJ, vad en vecka gick snabbt! Har suttit med näsan i hemtentan och knappt varit utanför dörren på en hel vecka, förutom i torsdags då. Då var det Fadderfest för alla oss som ska vara faddrar nästa termin. Vi var på pubrunda och hade grymt roligt, 100 taggade faddrar, kan inte bli annat än bra! Temat för kvällen var: "Så minns jag min nollning" och så här såg vi ut:



Första dagen på vår nollning turade vi med AceLink och kvällens tema var After-Ski, so there you go!

Igår var jag duktig: jag städade, jag hade SPA för mig själv och jag rensade ur massa lådor. Man hittar alltid så mycket kul när man rensar, bl.a. hittade jag flera brev från olika personer, som jag såklart var tvungen att läsa. Man blir så nostalgisk! Hittade även några teckningar som mina brorsbarn hade ritat till mig också, en utav dem var bara massa streck o kludd men förklaringen löd: "Mamma dreglar och torkar sig med papper", hahaha, jag skrattade gott för mig själv! En annan som också var massa kludd hette: "Här åker vi taliban-bana". Vilken underbar fantasi! Söta barn!

Hittade en tipspromenad som jag och en vän gjort också, som vi skulle ha till en fest i Norge, jag tror det var julfesten. Här kommer frågorna, så kan ni ju försöka svara om ni vill:

1. Vilka tre killar väckte flera personer i kollektivet mitt i natten genom att skrika ouga-douga och hoppa på dem, endast iförda kalsonger?
1. John, Johan, Chris  X. Jocke, Abbe, Johan  2. Abbe, John, Chris

2. Vad är Beckys smeknamn?
1. Bätski  X. Bertil  2. Inget, hon kallas bara för Becky

3. Vem bjöd på en enmansshow om Köttmannen en solig fredagseftermiddag i September?
1. John  X. Johan  2: Becky

4. Vad sysselsatte sig Ida och Lisa med första veckan, innan de fick jobb?
1. Hjula  X. Bestiga berg  2. Göra "masken"

5. Vem är kortast på Flors Gate 8?
1. Kristina  X. Marie  2. Sandra

6. Vem däckade inklämd mellan ett kylskåp och ett köksskåp på fiskfesten?
1. Abbe  X. Anna  2. Jocke

7. Vilka hade med sig flest hushållsgrejer till kollektivet?
1. Malin & Chris  X. Anna & Marie  2. Ida & Lisa

8. Hur många bor det totalt i de båda lägenheterna?
1. 11  X. 13  2. 15

9. Hur ramlar en myra när den är berusad?
1. På huvudet  X. På vänster sida  2. På höger sida

10. Vad kan en krokodil inte göra?
1. Blinka  X. Hoppa  2. Räcka ut tungan

11. Hur länge varar en grisorgasm?
1. 30 sek  X. 3 min  2. 30 min

12. Hur länge kan en kackerlacka leva utan sitt huvud?
1. 7 dagar  X. 9 dagar  2. 11 dagar

Ja, det var det- Go Nuts! Jag lägger ut svaren om några dagar!

"A friend of a friend he got beaten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0