Funderingar...

Ibland undrar jag nästan själv om jag går på nåt... Fast jag vet ju att jag inte gör det, men mina tankar och funderingar går väldigt ofta helt ut i det blå. Speciellt när jag egentligen borde göra nåt viktigt, som att läsa kurslitteratur... Som nu till exempel, undrade jag för mig själv: "Varför har man aldrig håret framför öronen, istället för bakom?" Tänk vad mycket roligare alla med håret bakom öronen skulle se ut om de istället hade håret framför öronen! Så här:



Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så är det de små sakerna i livet som räknas och det här skulle lätt pigga upp min vardag! Så vi kan väl säga som så här...dagens pekpinne på hur man inte bör se ut; Skippa att dra håret bakom öronen.

En annan tanke som slog mig idag är att man kan kalla de som heter Kajsa för Kebnekajsa. Eller Keso, det kallar vi våran Cajsa, men det är en helt annan historia!

"I was paid to fly with you Batman"

p.s Igår berättade en av mina fina vänner det roligaste jag har hört p åen väldigt lång tid, jag skrattade så jag grät och nästan trillade av stolen. Helt i min ensamhet, men jösses vad kul jag hade! Tack Lisa! d.s

p.s2 Visste ni att banan är både världens största ört och ett bär på en och samma gång?! d.s2

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahhahahaha!! men det är ju så sjukt!!

2009-04-28 @ 22:42:57
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahahah oh yes! Yes it is!

2009-04-28 @ 23:49:28
URL: http://annaincognito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0