Stuck in the middle with you

Asså... Oh.... My.... God!!!
Jag kan inte sluta titta på honom. Han är så förbannat vacker och snygg och hela tjofaderittan! Aah, Johnny Depp asså. Ursäkta fjortisinlägget, men jag vara bara tvungen. Det går inte. Jag kan inte. Kan någon vara snäll och mig honom? NU!? Snälla?
Inte det?
För övrigt suger byråkratin i det här jädra landet nåt så in i... Vad du än ska göra/registrera dig för så måste du ha med dig typ varenda papper du någonsin fått sedan innan du ens åkte hit, annars kommer du ingenstans. Utöver hela biblioteket måste du även ha med dig pass och student card och what not? O just det, man kan inte få nåt student card innan du har papper 1, 2 & 3 och de kan du inte få innan du har gjort si eller så. Allt är ett enda stort Moment 22 här. En jäkla soppa rent ut sagt, men jag tänker minsann inte ge mig. Jag ska allt visa er! HA!
(Det är inte så farligt som det låter, men väldigt frustrerande att ingenting någonsin går smidigt!)
Clowns to the left of me. Jokers to the right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0