Back in business

Hoho, nån hemma? Nääe, för jag är i SKOTTLAND!!
Har kanske glömt att berätta att jag ska plugga höstterminen på Edinburgh Napier University? Aah, så är det, det ska jag göra. Ligger just nu på mage i min säng på Caledonian Backpackers i centrala Edinburgh. Flög hit i tisdags morse och sen dess har jag bott här. De övriga dagarna har mest bestått av lägenhetsletande som till slut gav resultat igår. SÅ, idag (om ca 1 timme) flyttar jag in i den nya lyan! Najs!
Idag har jag hängt i parker med E, A och S. Fixat bankkonto också, så vi kan betala hyran och skaffa träningskort. Detta blir nog saweetah! På söndag drar introduktionsveckan igång så då måste vi vara fit for fight, därför kommer nog morgondagen mest ägnas åt installerande i lägenheten, storhandling (vi är ju en familj nu) och kanske en liten biovisit på kvällen.
Smell you later...
(Kolla gärna in den andra bloggen också---> http://apieceofscotland.blogg.se, den är najs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0