Angående Knullträdet

Enligt Knullträdet har jag haft sex med 1606 personer. Det va ju...intressant!? Men nu till saken:

  1. Varför antar de att jag även har haft sex med tjejer? Om de ändå ska in på Fjeseboka och snoka kan de väl för fan ta reda på fakta!?
  2. Hur/när/vad vinner man?
  3. Varför ska man räknas som bakterier eller virus?
  4. På vilka grunder väljer de personen som "kanske byter partner stup i kvarten"?
  5. Jag blev väldigt besviken första gången jag besökte sidan eftersom min första tanke var att: "Yes, äntligen har någon tagit tag i idén jag och Lisa hade om att göra ett sånt här träd med folk vi känner för att se hur många streck som korsar varandra."

Vad blir din siffra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0