Partykoma

Förr var det första som kom upp när man googlade "partykoma" en bild på en rå köttbit.


Den här köttbiten faktiskt. Det är ganska konstigt.

Jag har kommit på en sak. Jag läser mycket snabbare när jag är besruskad. Vad beror det på? Å andra sidan skriver jag mycket långsammare. Eller inte långsammare egentligen, men jag stavar så mycket fel att det tar mycket längre tid eftersom jag måste rätta till det. Annars går det knappt att förstå vad jag menar. Det kanske det i och för sig inte gör annars heller? Men då stavar jag åtminstone rätt.

"Tonight's gonna be a good night"

(- HAHA! Har ju redan vart "tonight", och det var en bra kväll/natt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0