"Jag är en nolla och du min idol..."

..eller hur var det nu? Näe så skulle det ju inte vara! "DU är en nolla och JAG din idol!" That's more like it! Service Managements nollning har dragit igång med dunder och brak och jag tror helt ärligt att vi har fått de bästa nollorna i vår grupp, de är helt underbara! Första dagen kommer allt utklädda upp till tänderna-fantastiskt! Igår tog vi med våra kära nollor över sundet några gånger för att senare hamna på The Tivoli. Vilket gäng alltså, de dansar på alla bardiskar de kommer åt, bjuder i baren, bjuder på sig själva, vinner danstävlingar åt gruppen, fixar idolkort från Novischeriet och badar i alla fontäner längs vägen hem... Jag vet inte vad mer jag kan säga än att de är helt otroliga! De gör verkligen allt för att alla ska ha så kul som möjligt, och vi faddrar har MINST lika kul som de, om inte ännu kuligare!

Ikväll är det Avstamp i sann Woodstockanda, det kan inte bli annant än bra!

"Vet ni vad det bästa e´? 14 A och 14 B!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0