Stor i orden, liten på jorden.

Hej och hå. Idag är jag inte stor kan jag erkänna. Bakfyllan från helvetet upptar min dag. Oh my, oh my, oh my! Visst, det var jävligt kul igår, men är det verkligen värt det dagen efter? Just nu känns det ju inte riktigt så alltså. Det känns som att jag har vart på en båt i flera dagar och nu när jag är i land så gungar det fortfarande. Fattar ni? Men men, det är bara att härda ut det och ladda om för i kväll ska vi på spelning igen. Och då ska vi festa som riktiga jävla vidriga rockstjärnor! (Huejdamig!)
Anywhat.. Här får ni båra bilder på ett av mina senaste verk.
Fint va? Säg ja, jag behöver upmuntras idag!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Syrra

2010-09-25 @ 21:25:45
Postat av: Syrran

Ja! Jättefin. Krya på dej! Kram

2010-09-25 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0