Inventerar

Jag trodde man skulle slippa det där med inventering när man pluggar, men det va tydligen fel. Idag håller jag nämligen på att inventera...wait for it.....MIN LÄGENHET! Jo, du läste rätt. Jag inventerar i min egen lägenhet, och då menar jag inte spritförrådet, utan the whole shebang! Jajjemän. Kul söndagsgöra. Nu undrar du kanske varför jag inventerar i min egen lägenhet och inte på typ ett ICA-lager som kanske vore lite mer normalt, men då kan jag berätta för dig att det är som så att jag ska hyra ut min lägenhet till hösten när jag ska blåsa säckpipa i Skottland.


Alltså inventerar jag vad som ska vara kvar i lägenheten när jag hyr ut den så att jag kan lämna över en kopia till den lycklige själ som får äran att hyra min fantastiska studentlya. Smart va? Jag vet, ibland kan jag knappt tro på det själv!

Nån som har ett bra tips på hur man göra detta smidigast? Jag har ju redan börjat, men skadar aldrig med lite effektivisering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0