Bloggtorka

Ja det fan vad svårt det skulle vara att komma på nåt (o)vettigt att skriva då?! Sen sist jag skrev har jag ju ändå hunnit med en del. Jag har:

  • Packat färdigt och skapat ordning ur kaos i lägenheten. (Jo, det är sant!)
  • Lämnat Hbg för Müllendorf by husbil.
  • Skapat kaos i pappas hus istället.
  • Lekt med syster, sambo och hund.
  • Besökt två olika marknader på två dagar.
  • Köpt samma godis på ovan nämnda marknader. (Och fattar inte varför,eftersom jag inte tycker att det är speciellt gott.)
  • Åkt båt och fiskat gös mitt i natten. (Inget napp på den fronten heller dessvärre.)
  • Skullat åka Vättern runt, men kom bara till Jönköping och spenderade hela dagen på IKEA och A6 istället.
  • Vart på min kusins studentmottagning.
  • Skapat någotsånär ordning ur kaos igen. (wowowow)
  • Slipat en tånagel
  • Köpt en bok som jag längtar efter att börja läsa. (Motley Crüe- The Dirt)
  • Skrivit ett blogginlägg.

Känner ni er uppdaterade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0