Fiskbil-smiskbil!

Förut ikväll stannade det en liten lastbil utanför huset, en märklig man hoppade ur och plingade OCH knackade på dörren. Han var från "Fiskbilen" sa han. Vi är ungefär som "Glassbilen" fast utan tuta sa han. Vi har fisk och skaldjur sa han. Jag sa vänligt men bestämt att jag inte äter fisk eller något annat som har haft en mamma och pappa (förutom när jag sporadiskt äter kyckling då, men det behövde ju inte han veta). Sen tänkte jag även för mig själv att jag inte tänkte köpa nåt så länge de inte hade nån tuta, som Glassbilen. Alltihop var så himla mätkligt. Deras logga såg ut som Red Bull fast med en fisk istället för en tjur. Han var konstig. Hela idén var konstig. Att inte ha nån tuta var konstigt.

Sen kom min faster förbi, jag lagade hennes halsband, tjänade lite cash, vi cyklade en fin runda och sen hem till deras stuga, jag fick en lektion i MacBook Pro av hennes man, jag cyklade hem och satte mig lite vid datorn, jag skrev god natt.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0