What would you do...

..if I sang out of tune? Would you stand up and walk out on me?

Jag vill blogga, men jag  vet inte vad jag ska skriva om. Visst det har hänt en hel del sen sist jag bloggade, det har ju vart jul och nyår och gud vet vad..Men jag är helt blank. Någon har bloggblockat mig känns det som.

Hmm.. Jag var i Stockholm över nyår och hälsade på en kär vän, det var väldigt mysigt..men såklart tråkigt att åka därifrån och inte vet om eller när man ses nästa gång. Typiskt min otur...

Igår lagade jag middag till två vänner och sen gick vi på bio och såg på Avatar. Den var mycket bättre än jag trodde. Hade inte förväntat mig så mycket alls egentligen, bara intalat mig att det inte var min sorts film, men den överbevisade mig. Den var grym, det var den.

Idag har jag filat färdigt (typ) på mitt CV och skrivit ett personligt brev till en platsansökan som jag ska lämna in i veckan. Hoppas hoppas! Sen kom min vän hit och bjöd på nybakade scones och fixade lite med mitt hår. Snälla vänner man har! Har även klurat lite på en idé till en tatuering som jag vill få gjord i år. Det är ju trots allt 2010 nu, dags att ta nya tag kan man tänka. Men vad vet jag?

Mmm, vad mer? Imorgon är det dags att ta tag i pluggeriet igen. Skriva projektarbete ska det tydligen göras. Känns sådär. Vem tog min motivation?

"Om jag hade lite kraft kvar att ge dig. Om jag hade lite hjärta att dela med mig. Om jag hade lite kärlek så var den till dig."

Kommentarer
Postat av: lisa

haha tack anna! :D nu blev jag lugn i själen ^^,



och hej på dig!

2010-01-16 @ 16:30:27
URL: http://lisasjoshult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0