Det räcker nu

Saker och ting är inte alltid som de verkar... Allt som glimmar är inte guld.. Gräset är inte alltid grönare på andra sidan och alla andra klyschor... Jag måste fan skärpa mig nu, sluta vara så naiv och blåögd (jag har ju bruna ögon?). Det får vara nog nu! No more!

Och vad f*n hände med den här helgen? Allt som jag skulle göra (läsa)... Tiden sprang ifrån mig redan i fredags och sen dess har jag inte hunnit ikapp. Vafan, det är ju NU jag lever, inte sen. Eller? Kanske om jag har tur. Men vad vet vi om sånt? Det är så sant som det är sagt att: "Life is what happens to you while we're busy making other plans." Mitt liv i ett nötskal. Han var en smart man, John Lennon. Kanske smartare än vad han själv visste. Och ofta är det nog så. Att man faktiskt är bättre än man kanske vill inse eller erkänna. Klurigt det dära...

Nej, det får bli nya tag nu. Jag måste rannsaka. Jag måste detoxa mig själv. Ut med det gamla och in med det nya!

Who's with me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0