Banankontakt

Ikväll har jag och min kära vän burit banankartonger genom halva stan, det var kul! Vi hade 4 lådor var, varav vi hade ställt den tredje på högkant så vi kunde se igenom den-skitsmart tycke vi! Det tyckte inte kartongerna, eller inte min i alla fall, den ville bara kana omkring. Så jag tog av den, tog av locket och tog en del i varje hand och de andra tre var fortfarande staplade på varann, så det såg väl ut som jag gick omkring med..ja jag vet inte vad. Men det blev många roade blickar och några skratt i alla fall, så det var ju bra! Alltid bra när man kan roa någon annan!

Återkommer snart med svaren till tipspromenaden till alla er som väntat och längtat och hoppats, ska bara hitta lappen med de rätta svaren först!

"Jag är bakis- fan mina nycklar är borta. Jag är bakis- helvete, byxorna också!"

(Världens härligaste låt att lyssna på när man är bakfull och mår kass, får mig alltid på bra humör igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0