Jävla pack!

För ett tag sen läste jag om ett uttryck som löd "Order ab chao", vilket ungefär betyder ordning ur kaos. Jaha. Jomen kaos kan man nog kalla det i alla fall, men hur fan det ska bli ordning ur det här det förstår jag inte. Finns inga möjligheter. Ja, jag håller på att packa ner mina grejer i lägenheten alltså, om det nu inte gick fram. Och hur fan har alla de här grejerna fått plats i min lilla lägenhet utan att ha synts förut, det övergår mitt förstånd.

Det här är ämdå bara en bråkdel av allt stök. Och mer lär det bli innan jag är klar.

Om jag nu blir det?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

haha u can do it ;)

2010-06-01 @ 15:34:01
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0