Var bor jag egentligen?

I morse fick jag ett meddelande från en DJ på Play. Han hade hittat mina nycklar efter stängningen på Play igår, så han ville berätta att de va i tryggt förvar och att jag skulle höra av mig så att jag kunde få tillbaka dem. Han hoppades också så vänligt att jag hade fått tak över huvudet i natt.

Man kan minst sagt säga att jag blev förvirrad, var precis nyvaken när jag läste det och förstod verkligen ingenting. Hur hade mina nycklar hamnat där? Jag var ju hemma hela kvällen igår, förutom när jag öppnade dörren för en utelåst granne vid halv tre-tiden på natten. Men nåt Play hade jag i alla fall inte varit på. Hur i allsin dar hade det här gått till? Tillslut slog det mig...Play ligger ju i Sandefjord! De nycklarna jag hade när jag bode där hade jag ritat och skrivit mitt namn på, så nu hade väl personen som övertagit mina nycklar inte ändrat namnet på dem.

Haha, lustigt sånt där, men jag blev glad- Sandefjord har inte glömt mig! Och jag har inte glömt Sandefjord, det är en sak som är säker!

Tack slarv-Ida för att du tappade "mina" nycklar igår, det gjorde min dag <3

"Don't stop, keep on running"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0