Doublefrikk!

Med risk för att låta som den mest pessimistiska personen i världen- Nu är snart inget roligt längre!

Why? Kolla här;

1: Deklarationen ska in på måndag och jag saknar papper för att kunna deklarera ordentligt. Kommer deklarationen in för sent tillkommer 1000 pistoler i "straffavgift", vilket jag inte är så sugen på att betala.

2. Jag vet inte vart jag ska bosätta mig nästa termin. Jag vill bo på studenthem, men inte där jag bor nu. Typiskt bara att det ska vara så jäkla dyrt med studentlyor och att det finns folk som mer eller mindre nöjda vilket jag än väljer.

3. Har en hemtenta som ska in den 15:e maj och hur mycket litteratur som helst att läsa för att kunna besvara frågorna.

4. Jag är fan sämst! I'm fucking worst!

Nu tycker ni säkert "Boo-frikkin-hoo, hon har ju satt sig själv i skiten" och kanske är det så att jag bryr mig för mycket? Ja, det gör jag...

"Jag sitter i det tappade smöret med mina sålda pengar i bakfickan"


Dags att påminna sig själv om de små sakerna igen tror jag...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Anna! Har du fixat bostad till hösten? Sara ska flytta ut igen och sticker antagligen redan snart, så är du sugen på att bo här så hör av dig, jag har ett rum ledigt :) Hyran är 3100 och du får förutom rummet ordentligt kök och vardagsrum. Hör av dig!

Johanna

2009-05-05 @ 12:38:51
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0