Mitt första inlägg...

...försvann när jag skulle förhandsgranska det! Grr, dumma 3-dongel som bara buggar hela tiden. Så mycket för ett fiffigt och glatt första inlägg, nänänä, får allt nöja oss med ett smått irriterat istället.

Satt ett bra tag och försökte komponera ett fräsigt debutinlägg, men efter ett tag insåg jag att det tagit alldeles för lång tid för att längre kunna kallas spontant så det blev ganska kort ändå.

Aaanyway, kände till en början att jag hade lite prestationsångest inför mitt första inlägg, men sen kom jag på- Varför då? Kändes ju ganska onödigt, så jag la ner den där prestationsångestgrejen och skriver nu bara det som mina fingrar komponerar med hjälp av laptopens tangenter. Lustigt att det blir ord och mening utav det hela, det skulle ju egentligen lika gärna kunna se ut såhär: hfueiwgfsöf jdhg dfhsgfk. Eller hur?!

Många tankar i mitt huvud och så få som kommer ut, får spara dem till en annan gång, för nu ska jag fortsätta överväga om jag ska packa om all min packning till en större ryggsäck eller inte!? Imorgon bär det av mot Västgötaslätta och påskfirande med familjen!

That's all folks!

Dagens lärdom: Kopiera det du skrivit innan du förhandsgranskar, så är det bara att klistra in om din 3-dongel får för sig att bråka-IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0