Bloggtönt?

Igår kväll fick jag ett oväntat samtal från en gammal goding, min kära vän som jag inte sett på "jag vet inte hur länge"!? Härligt att höra hans röst i alla fall och det samtalet piggade verkligen upp mig. Tack vännen! Hur som helst kom vi in på bloggar och att jag precis hamnat i det här träsket jag med. Vi funderade lite på olika bloggnamn och vad man kan blogga om också, och efter många om och men och mycket skratt kom vi fram till att jag borde döpa om min blogg.

Såå..här har ni nu min nya blogg:

BrunettAnna

Vad jag bloggar om? Ja vad tror ni? Vad som inte är mode förstås!

Dagens fingervisning:



Snälla, ta aldrig på er nåt som ens är i närheten utav det här!

"You spin my head right round"

Kommentarer
Postat av: Mr D

Næmen vafan. jag blir rød och generad nær jag ser detta!! Finns dom i min stolek månne!!!

2009-04-14 @ 15:59:04
Postat av: Anna

Det hoppas jag inte :P

2009-04-14 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0